Pilates pre deti od 10 - 15 rokov individuálne

Správne držanie tela najlepšie vystihuje výrok môjho obľúbeného odborníka v odbore psychosomatiky Mudr.Jána Hnízdila: ,, nosí hlavu hore, čelí problémom".

Pilates pre deti a mládež je veľmi zmysluplné cvičenie. Pretože veľké percento z nich má chybné držanie tela. Medzi najčastejšie prejavy patria: ochabnuté a vystrčené bruško, guľatý chrbát a vystúpené lopatky. Touto sedavou dobou, kde chýba normálny, prirodzený pohyb alebo u malých športovcov, futbalistov, hokejistov, ktorí majú jednostranné zaťaženie tela. Pilates pracuje s telom veľmi harmonicky, dokáže ho zmeniť a vybudovať úplne iné držanie tela. Chybné držanie tela spôsobuje svalovú dysbalanciu, ktorá môže byť príčinou skoliózy. Bohužial, nesprávny stereotyp, chybné držanie, si naše deti z detstva často berú do dospelosti. Ideálne bude, ak si dieťa obľúbi cvičenie a osvojí si nenásilnou formou ako má správne držať telo v rôznych polohách, v stoji, v sede, v kľaku alebo v ľahu a zostane mu tento návyk na celý život. 

10 ročná Peťka so skoliotickým držaním tela, pravidelný Pilates tréning 2 x týždenne. Cvičíme v cvičebni alebo u mňa doma v rodinnom prostredí. Po 8 mesiacoch viditeľné pozitívne výsledky. :)